Zavezanost učenju otrok

Zavezanost učenju otrok
Pri razvoju našega izobraževanja smo na eni strani upoštevali trenutne želje in potrebe otrok, na drugi strani pa to, kar starši, učitelji in strokovnjaki vemo, da bo otroku v življenju in prihodnosti koristilo.

Zavedamo se, da je vsak otrok edinstven in ima svoj način izražanja in ustvarjanja, zato »učenje vseh po istem kopitu« nima smisla. Pri nas se prilagajamo interesom in sposobnostim vključenih otrok in pustimo, da vsak napreduje s tempom, ki mu ustreza.

Za zagotavljanje takšnega individualiziranega učenja v skupini upoštevamo pravila, ki gradijo otrokom in mentorjem prijazno učno okolje:

  • vsak ima možnost povedati, kaj in kako si želi delati in ko nekdo govori, ga/jo vsi poslušamo;
  • odločitve sprejemamo skupaj, pri tem mislimo tako na posameznika kot na skupino;
  • med učenjem/delom se lahko gibljemo in se pogovarjamo, saj si le tako lahko pomagamo;
  • ko je nekdo zatopljen v delo, ga dovolj dolgo opazujemo, da razumemo, kaj počne, šele nato se začnemo z njim pogovarjati, ga spraševati ali mu dajati predloge;
  • včasih dobimo odgovore že z opazovanjem in drugega pri delu sploh ne rabimo motiti;
  • vsak je sam odgovoren za svoje delo in opremo, ki jo uporablja, vedno pa lahko za pomoč prosi druge;

Ob otrokovih potrebah in pričakovanjih pa se zavedamo tudi odgovornosti, ki jo prinaša skrb za otrokovo prihodnost ter za razvoj njegovih življenjskih spretnosti.