Učenje, prilagojeno lastnostim otroka


Z uporabo novih tehnologij in z izkušenimi mentorji v različnih pedagoških pristopih, si lahko privoščimo, da je učenje pri Spreten.si zelo prilagojeno posameznim otrokom. Reševanje problemov, ki je v središču pristopa Spreten.si, ponuja otrokom toliko izzivov, da lahko izbirajo, česa se bodo lotili z navečjo vnemo in kaj si bodo pustili za konec, da “naredijo na hitro”.

Vsak otrok se tako srečuje z učenjem na svoj način. Nekatere zanima vizualno oblikovanje, druge zvočna kulisa, tretji se takoj lotijo programiranja, četrti sledijo predlogu, da o problemu najprej razmišljajo in beležijo svoje zaključke oz. tnanje.

S tem otroci pridobivajo na samostojnosti in samozaupanju. Kar delajo, jim gre dobro od rok in tako pridobivajo zaupanje v svoje delo in vase. Ugotovijo, da so v tem spretni. Verjetno celo spretnejši od drugih v skupini. Vsak ima svoje talente in te pri Spreten.si odkrivamo in spodbujamo njihov razvoj.

Prav tako otroci pri učenju napredujejo vsak v svojem tempu. Znotraj problema si otroci najdejo dele, ki jih že obvladajo in pri njih svoje znanje hitro nadgrajujejo, mentorji jih pa opozarjamo in jim pomagamo pri delih, ki jim “ne dišijo”, in bi brez mentorstva verjetno “potonili v pozabo”.