Oprijemljivo učenje

 

Oprijemljivo učenje (“tangible learning”) pomeni, da učenec učne vsebine čuti, doživi, izkusi, vzame v roke. Učenje ni sprejemanje gotovega znanja, pač pa “vživljanje” v predmet učenja, njegovo raziskovanje. O robotih se danes več ni treba učiti iz slik in filmov, ker so tako dostopni, da bi jih lahko sestavljali (in programirali) na vsaki šoli.

Oprijemljivo učenje omogoča otrokom, da se učijo celoviteje, hitreje in spretneje. Mentorji se, za razliko od klasičnih učiteljev, ne bojijo prepustiti iniciative učencu, da se sam “spopade” s predmetom učenja. Ob tem, da miselno preverja rešitve, se lahko sam uči tudi s fizičnimi predmeti. Pri Spreten.si spajakmo vezja, žagamo les in topimo plastiko.

Namreč, kar se otrok nauči tako, da je do novega spoznanja prišel z lastnim, obstoječim znanjem, brez zunanje pomoči, mu to pomeni veliko več in si zato zapomni bolje kot znanje, ki ga je dobil iz “gotovih zbirk znanja” (klasični učitelji , učbeniki).