Učenje je ustvarjanje, raziskovanje, igra

 

Pri razvoju našega izobraževanja smo na eni strani upoštevali trenutne želje in potrebe otrok, na drugi strani pa to, kar starši, učitelji in strokovnjaki vemo, da bo otroku v življenju in prihodnosti koristilo.

Vzhodnjaško modrost “Povej mi in bom pozabil. Pokaži mi in si bom zapomnil. Pusti mi sodelovati in bom znal” smo na Zahodu spremenili v popularen pristop “učenje skozi delo” (learning-by-doing). Če to nadgradimo v ustvarjalno delo, torej vedno nekaj novega, drugačnega, potem lahko govorimo o načinu učenja v Spreten.si.

Otrok namreč ne moremo učiti z besedami in primeri (npr. slike v učbenikih). Otroke moramo učiti skozi njihovo domišljijo, sodelovanje, ustvarjanje. Če bi pustili, da se otroci učijo sami, bi raziskovali, vse preizkušali, jemali v roke, se o tem pogovarjali, iskali in izdelovali rešitve za probleme, za katere smo starši prepričani, da so nerešljivi. Za nas. Za njih pa… Kdo ve? Še posebej, če razmišljamo v prihodnost.

Pri Spreten.si sledimo tem smernicam naravnega otroškega učenja in jih poskušamo čim bolj udejanjati skozi uporabo novih tehnologij.