Igrivo učenje tehnologij

 

Igrivo učenje tehnologijNove tehnologije, telefoni, računalniki, igrice itd., so otrokom privlačne in radi se z njimi igrajo. Te motivacije za tehnologije in igro nočemo spremeniti. Hočemo jo le omejiti in voditi v pravo smer ter tako narediti za otroka bolj koristno in za starše bolj smiselno.

Iz pasivnih potrošnikov delamo aktivne ustvarjalce. Otroke vodimo od igre z novo tehnologijo v igro, ki ustvarja novo tehnologijo. Od igre z že narejeno igračo jih vodimo v igro, s katero naredili svojo igračo.

Učimo se v skupinah različno starih otrok. Mlajši otroci prejemajo od starejših tehnično in drugo pomoč, starejši pa od mlajših potrditev v obliki navdušenja nad njihovimi dosežki (»Uau, kaj zna!«). To se imenuje socialno učenje in krepi otrokove socialne kompetence, ki se sicer najbolje razvijajo skozi prosto igro.

Delo oz. izdelovalni projekti v skupini se prilagajajo interesom/željam in sposobnostim vključenih otrok. To velja predvsem za zaporedje projektov (s čim začnemo), medtem ko se v vseh skupinah otroci učijo naše štiri osnovne spretnosti: programirati, ustvarjati spletne vsebine, izdelovati igrice in 3D tiskati.