“Ne zna se naučiti za boljšo oceno!?”

 

Problem učenja se pogosto izraža skupaj s problemom, da otroku »v šoli ne gre«. A ni nas malo, ki menimo, da je šola, ki jo imamo v Sloveniji in v večini držav, bolj pisana na kožo učiteljem kot otrokom.

Kar je skupno vsem otrokom, je njihovo nagnjenje k igri in raziskovanju. Če bi lahko sami izbirali, kako se učiti, bi se učili brez učitelja, v prostoru polnem zanimivosti, med igro z vrstniki. To je učno okolje, ki se mu Spreten.si skuša približati: v celoletnem programu si otroci pri odkrivanju novih spoznanj medsebojno pomagajo, namesto učiteljev pa imamo mentorje, ki otroke vodijo skozi labirint otroških inetersov in znanj, namesto da bi jim rešitve ponudili na pladnju oz. prebrali iz učbenikov.

Za učenje na domu uporabljamo največje igrišče na svetu, splet. Seveda se zavedamo vseh pomanjkljivosti in nevarnosti, ki tam prežijo, a še vedno pretehtajo prednosti, ki jih ima ta neskončna zbirka vsebin in znanja.

Predvsem pa nam omogoča, da se hitro približujemo cilju, da se otroci vrnejo k svoji prvenstveni spretnosti, da se učijo samoiniciativno brez odraslega, ki pozna “vse” odgovore. Spletna orodja in vsebine, ki jih uporabljamo za učenje, so privlačna in otroke motivirajo, zato tudi hitro napredujejo. Naučijo se, kako se učiti in sčasoma lahko to počnejo sami, brez učitelja. To je naš in tudi sicer najvišji cilj učenja.